tel.: +48 48 666 16 00 Kup voucher
Sielanka nad Pilicą , Warka Sielanka nad Pilicą , Warka
Sielanka nad Pilicą , Warka
przyjazd
20 paź ' 19
wyjazd
21 paź ' 19
Obrazek w bannerze

Regulamin Hotelowy Regulamin Hotelowy

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Regulamin Hotelowy

Regulamin Hotelowy

 

Niniejszy Regulamin ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości i osób przebywających w Hotelu, dlatego prosimy o jego przestrzeganie.

 

§ 1

  1. Pokój W Hotelu wynajmowany jest na dobę
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu Gościa do godziny 12:00 w dniu wyjazdu Gościa.
  3. W przypadku, gdy Gość w trakcie meldowania na recepcji nie określił czasu pobytu, przyjmuje się, że jest to jedna doba
  4. Zatrzymanie pokoju po godzinie 15:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu

 

§2

  1. Jeżeli mają Państwo życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu ( lub meldowania się w hotelu), prosimy o zgłoszenie tego faktu najpóźniej do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
  2. Hotel zastrzega jednak, że uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności miejsc.

§3

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 07:00 do godziny 22:00
  3. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  4. W przypadku nie zastosowania się do pkt.2 naliczona będzie kwota 400 PLN za każdą dodatkową niezameldowaną osobę przebywającą w pokoju po godzinie 22:00
  5. Hotel może odmówić przyjęcie Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu

 

§4

  1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób
  3. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu

 

§5

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategoryzacją i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwia hotelowi niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
  • Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
  • Bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
  • Profesjonalną i uprzejmą obsługę
  • Sprzątanie pokoju i wykonywanie naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie
  • Sprawną pod względem technicznym usługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być usunięte, Hotel dołoży wszelkich starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój na inny lub w inny sposób złagodzić niedogodności
  1. Na życzenie Gościa personel recepcji:
  • Udziela informacji związanych z pobytem
  • Budzi telefonicznie o ustalonej godzinie

 

§6

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli nie zostaną one oddane do depozytu w recepcji.
  2. Hotel odpowiada materialnie wyłącznie za środki pieniężne i przedmioty wartościowe zdeponowane w skrytce sejfowej w recepcji.
  3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa

 

§7

  1. Hotel akceptuje przyjmowanie małych zwierząt w hotelu ( psy, koty) za dodatkową opłatą zgodną z hotelowym cennikiem. Zwierzęta te jednak swoim zachowaniem nie powinny zakłócać wypoczynku innym Gościom. W razie jakichkolwiek ewentualnych zniszczeń wyrządzonych na terenie hotelu przez zwierzęta pełną odpowiedzialność ponosi właściciel zwierzęcia.
  2. Goście przebywający ze zwierzęciem na terenie hotelu zobowiązani do
  • Prowadzenia go na smyczy na terenie hotelu
  • Zapewnienia mu opieki poza terenem hotelu
  • Wymagane jest aby właściciel w trakcie pobytu zwierzęcia posiadał jego aktualną kartę szczepień

 

§8

  1. Przedmioty pozostawione przez Gości w pokojach hotelowych są , na ich wyraźne życzenie, wysyłane na wskazany adres, na koszt odbiorcy. Jeżeli hotel nie otrzyma dyspozycji, pozostawione przedmioty są przechowywane przez okres 3 miesięcy, a następnie przekazywane na cele charytatywne lub niszczone.

 

§9

  1. Gość w celu zawarcia umowy cywilno-prawnej i wystawienia faktury lub rachunku zobowiązany jest do potwierdzenia swojej tożsamości. W tym celu proszony jest przez pracownika recepcji do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem ( dowód osobisty lub paszport) potwierdzający jego tożsamość.
  2. Prawidłowo wypełniona karta meldunokowa/rejestracyjna i zweryfikowane na niej dane przez recepcjonistę na podstawie dokumentu Gościa stanowi dokument zawarcia umowy pomiędzy Gościem, a Hotelem
  3. W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym jego tożsamość recepcjonista może odmówić wydania klucza do pokoju

 

Aby zapewnić Naszym Gościom komfortowe warunki pobytu pragniemy poinformować Państwa, iż na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu – zwłaszcza w pokojach hotelowych ( również w oknach). Osoby nie przestrzegające tego zakazu zobowiązane są do natychmiastowego opuszczenia hotelu, uregulowania pełnej należności za rezerwację całego pobytu oraz dodatkowo 1000pln za usługę ozonowania pokoju.

W przypadku bezzasadnego wywołania alarmu przeciwpożarowego Gość zostanie obciążony kosztami interwencji straży pożarnej.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij