
Projekt ma na celu zwiększenie konkurencyjności Hotelu Sielanka nad Pilicą poprzez dywersyfikację oferty o nowe usługi gastronomiczne i konferencyjne, implementację ekologicznych rozwiązań oraz podniesienie kwalifikacji kadry poprzez zaawansowane szkolenia branżowe. Grupą docelową projektu są klienci biznesowi poszukujący miejsca na konferencje i szkolenia, a także szeroko rozumiani goście hotelowi, w tym rodziny z dziećmi, grupy zorganizowane, osoby z ograniczeniami ruchowymi, a także mieszkańcy regionu mazowieckiego i turyści. Całkowity koszt przedsięwzięcia wynosi 719 722,09 PLN, z czego 403 746,54 PLN to dofinansowanie z Unii Europejskiej. Środki pochodzące z projektu są przeznaczone na rozwój działalności. Zakup wyposażenia konferencyjnego i gastronomicznego umożliwi organizację dużych konferencji i wydarzeń biznesowych, a wprowadzenie mobilnej kuchni i pieca do pizzy pozwoli na elastyczne organizowanie wydarzeń i oferowanie nowych dań. Instalacja kotła na pellet oraz zgniatarki do kartonów i folii przyczyni się do obniżenia kosztów ogrzewania i efektywnego zarządzania odpadami, co sprawi, że hotel zyska wizerunek proekologicznego obiektu, zwiększając jego atrakcyjność wśród świadomych ekologicznie klientów.
W wyniku projektu dojdzie także do podniesienia kwalifikacji kadry poprzez szkolenia z zakresu przygotowania pizzy a dzięki wdrożeniu systemu HACCP zapewnimy wysoką jakość usług gastronomicznych. Nowe umiejętności personelu wpłyną na lepszą obsługę gości i zwiększenie ich satysfakcji. Nowe usługi gastronomiczne, w tym sprzedaż pizzy na wynos, przyciągną nowych klientów, a mobilne usługi gastronomiczne umożliwią obsługę wydarzeń plenerowych i dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Realizacja tego przedsięwzięcia pozwoli na znaczące zwiększenie konkurencyjności Hotelu Sielanka nad Pilicą oraz poprawi jakość świadczonych usług, przekładając się na wzmocnienie pozycji Hotelu na rynku, pomimo skutków pandemii.